środa, 17 marca 2010

Jajo na jaja- kursik

          Takie jajo to nic trudnego. Znalazłam go na tej stronie
http://www.tipy.pl/artykul_845,jak-zrobic-gniazdko-wielkanocne.html.

         Ja użyłam zwykłego domowego krochmalu z mąki ziemniaczanej, tylko bardziej wodnistego niż kisielowatego. Robiłam to nad taca na której stał garnek z krochmalem z balona bardzo kapie, krochmal.
        Posmarowałam balon na początek krochmalem i owijałam we wszystkie strony świata wełną i co trochę smarowałam na nowo krochmalem. Po nawinięciu odpowiadającej mi ilości wełny balona powiesiłam na suszarce w łazience i co dwie godziny go smarowałam krochmalem tak ze 3 razy w następny dzień raz tylko i schło sobie 2 dni.
        Uważajcie gdy będziecie przebijać balona nie wystraszcie się ale może wam nitki wciągać za sobą do środka jak się będzie kurczył. Ja szybciutko wycięłam małą dziurę i zaczęłam go wyciągać zlepił mi się balonik razem z nitkami. Ale uformowałam go z powrotem z psikałam lakierem do włosów wycięłam otwór żądanej wielkości.
        Życzę udanej zabawy i pięknych jaj. Koniecznie się pochwalcie jak powstaną wasze jaja. Ja  mam zamiar udekorować jeszcze moje.
Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.