niedziela, 7 marca 2010

Zajączki Wielkanocne

           No tak trochę mnie poniosło, ale tak mi się spodobał pierwszy zajączek jaki zrobiłam wczoraj że nie mogłam przestać ich robić. Co za tym idzie powstało 9 zajączków różnej wielkości i różnego koloru na drutach
          Nie wiem jak wam ale mi się bardzo podobają, Alusi też przypadły do gustu szczególnie ten biały.
Tak więc kochani przedstawiam wam moją zajęczą rodzinkę która pewnie uszczupli się  do świąt  wraz z wizytami gości.


       Króliczki powstały z wełny. A raczej jej resztek ale i tak są śliczne. Ozdobią nasz stół i szafkę na święta i na pewno koszyczek ze święconką.


Króliczek niebiesko-biały zamieszka na pewno w moim koszyczku, ten niebiesko różowy powędruje z Alusia do kościółka na święconkę a ten pomarańczowo-biały zawędruje do koszyczka mojej mamy. A resztę króliczków w najbliższych dniach na pewno znajdzie nowy domek do zamieszkania

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli ;-)

3 komentarze:

  1. Zajączki przeurocze, całe stadko piękne i niepowtarzalne :) Pozdrawiam cieplutko i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zajączki zrobiłaś ... hafciki kureczek też piękne .... wszystkie Twoje hafty są piękne.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.