wtorek, 27 kwietnia 2010

CANDY

         Ogłaszam  Moje pierwsze CANDY.
Udało mi się dwa razy wygrać. Raz tuż przed Wielkanocą u  DAG- ESZ i  teraz niedawno u Ani- czekam z niecierpliwością na paczuszkę. Dlatego ja też postanowiłam zrobić małe candy, mam nadzieje że się wam spodoba.
          Od kilku dni nie mam czasu na szycie- niestety. Na dworze ciepło i cały czas tam spędzam  z Alutka na spacerach a wieczorami i nocą dłubę na szydełku. Królują teraz moje podkładki, właśnie dzisiaj skończyłam 7 komplecik. Który będzie ostatnim i jego właśnie przeznaczam na moje candy.


           Podkładki są koloru kremowe, jest ich sześć.
           Losowanie odbędzie się w drugie urodziny mojej Alusi to jest 03. czerwca. Więc proszę się zapisywać do 02. czerwca do północy.

A zasady candy takie jak zawsze:
Zostawiacie komentarz pod moim postem, oraz informacje o candy u siebie na blogu.
Osoby nie posiadające bloga też zachęcam do zabawy, proszę tylko pozostawić adres skrzynki e-mail.

Pozdrawiam i życzę szczęścia

26 komentarzy:

  1. To ja jestem pierwsza ha.Może tym razem mi się uda???

    OdpowiedzUsuń
  2. Będe pierwsza :)
    Cudne podkładeczki, czekam grzecznie w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z przyjemnością spróbujuę szczęścia - podkładki piękne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też ustawię się w kolejce :)Podkładeczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miło mibędzie bradz udział w twoim candy

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam do Ciebie od Penini i po pierwsze - z wielką przyjemnością zapisuję się w kolejce po cukierki, wyglądają naprawdę apetycznie! a po drugie - w wolnej chwili zasiądę z kawą do przeglądania Twoich postów, imponują mi osoby, które potrafią tak dziergać... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. te podkładki to istne mistrzostwo, którego nigdy nie osiągnę z moim brakiem talentu w tej dziedzinie! są śliczne i byłabym ogromnie szczęśliwa, gdybym stała się ich posiadaczką!:)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne podkładki, nie ukrywam, że właśnie takie by mi się przydały :) tak więc zapisuję się na nie i grzecznie czekam :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się na te cudeńka :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne podkładeczki -zapisuję się.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to może teraz się uda :)!!! Przeznaczenie na cukierasy już jest, więc chętnie skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetki są cudne :), może to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień Dobry

    Jetem Ada,która z e-mailem tutaj wpada

    wara@poczta.forward.pl

    ADA

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne te podkładki, ja sama nie umiem (JESZCZE) szydełkować ani robić na drutach, więc ustawiam się w kolejeczce, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przyjmę takie słodkie podkładki, więc już stoję w kolejce :0
    pozdrawiam serdecznie
    kasia_brzostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. to ja też się po cichutku ustawię w kolejeczce, bo podkładeczki są peześliczne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne serwetki :) moja mam kocha takie ślicznostki, postoję, może będę miała dla niej niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuje sie :)
    śliczne podkładki :)
    uwielbiam takie :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    www.sodalit-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też ustawiam się w kolejce. Podkładki są śliczne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. No to i ja sie pisze na takie cudne podkladki:)
    http://tygrysieoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo... jeszcze zdążyłam :) To ja poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdążyłam w ostatnich chwilach :) Poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ustawiam się w kolejce po przepiękne podkładeczki !!!!
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ojej! to i ja:D może ostatni będą pierwszymi;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.