niedziela, 18 kwietnia 2010

Klocki Kolorowo Recyklingowo

            Ach ta pogoda padało, padało i padało. Dziecko w domu się nudziło. Dwa lub trzy dni da się jeszcze Ale czymś zająć w domku ale po pewnym czasie się kończą pomysły.  Układając w koszu pod stołem znalazłam reklamówkę zajrzałam do środka i doznałam olśnienia.
           Znalazłam nową zabawkę dla Alutki, zajęcie na dłuższą chwilę. I tak u nas od dwóch dni na środku pokoju królują nowe klocki Ali. Klocki recyklingowe ale za to jakie kolorowe.


             Od paru miesięcy jest u nas w śród znajomych szał ale pozytywny na zbieranie nakrętek po napojach. Z pewnością każdy z was słyszał nie raz o tej akcji.
             Z racji tego że bardzo zainteresowały Alutkę, wyjęłam kilkanaście nakrętek i zaczęłam układać i budować z Alą i tak powstały Klocki Kolorowo Recyklingowe


            Świetnie się z nich układa i jak kolorowo się robi na dywanie. A Ala gdy zasiądzie przy nakrętkach znika w tym kolorowym świecie na godzinkę. Niezłą frajdę ma przy tym, a ja razem z nią.
Ja układam piramidki, proste kręte, mury a Alusia dzielnie je burzy.

Nawet dzisiaj przed snem obowiązkowo jak wczoraj musiał być otwarty na środku pokoju plac budowy nakrędkowej. Budowanie i burzenie a przy tym oklaski i okrzyki radości.        
Jak to Alutka mówi przynosząc pudełko z nakrętkami:               '' Mama tu bu bu a Ala bach bach''
Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.