piątek, 14 maja 2010

Dostałam , dostałam moją niespodzianke ;-)

           Przyszła dzisiaj paczuszka, wyczekiwana. Moja niespodzianka z Candy którą wygrałam u Ani. Popatrzcie jakie piękne cudeńka dostałam.

        


Jedna lala jak widać zamieszkała na półce Alusi razem z misiami, a druga lala zamieszka na półce z książkami tylko muszę troszkę tam poprzestawiać.
Strasznie mi się podobają, ślicznie dziękuje Ani za te piękne panie. I za słodkość która dostałam w paczce. Osłodzi nam dzisiejszy pochmurny dzionek.
Pozdrawiam ;-)

4 komentarze:

  1. Śliczniusie wszystko! A tak na marginesie chyba połowa bloggerek ma córeczki Alicje ;-b

    OdpowiedzUsuń
  2. Też to zauważyłam.Bardzo śliczne imie i modne ostatnio.Ja od zawsze chciałam córcie nazwać Alicja a synka Marcel może się kiedyś doczekam synka

    OdpowiedzUsuń
  3. No to moja się wyróżnia, bo to tradycyjna Basia. Zazdroszczę szczęścia i ślicznych prezentów!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.