sobota, 22 maja 2010

Zabawa

          Na blogu jest świetna zabawa. U Zuli ja widziałam i postanowiłam spróbować, bardzo mi się spodobała. Polecam.
Mi wyszło coś takiego


Obrazki to odbicie moich odpowiedzi :
               1. Jakie jest twoje pierwsze imię? - Kasia

               2. Jakie jest twoje ulubione jedzenie? - ryż z jabłkiem i cynamonem
               3. Do jakiej szkoły chodziłeś? - technikum
               4. Jaki jest twój ulubiony kolor? - biały
               5. Kto jest twoim idolem? - nie mam
               6. Ulubiony napój? - kawa z mlekiem
               7. Wymarzone wakacje? - Chorwacja
               8. Ulubiony deser? - Ciasto domek jagi
               9. Kim jesteś lub chcesz być? - Szczęśliwą mamą
              10. Co kochasz? - Rodzine
              11. Jedno słowo, które Cie określa. - wrażliwa
              12. Imię na blogerze - DudiTka

            Swoje odpowiedzi- każdą z osobna wpisywałam w wyszukiwarkę http://www.flickr.com/ i wybierałam jedną z fotografii z pierwszej strony. Adres URL wybranych fotek wstawiałam w odpowiednie pole na mocaic maker. Tutaj na początku strony trzeba ustawić sobie 4 kolumny (Columns) i 3 wiersze (Rows). Po wklejeniu fotek wciskamy Create i czekamy na swoją fotkę mozajkową.
Świetna zabawa polecam.

           





1 komentarz:

  1. Mozajka ciekawa... Tylko ja się tam jakoś nie potrafię połapać :-((

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.