czwartek, 3 czerwca 2010

Dwa latka Alusi... i wyniki Candy

           Moja mała księżniczka, Żabulka( tak mówił na Alusie mój tato i tak zostało- taka słowna pamiątka po dziadziusiu dla Ali ) ma dzisiaj dwa latka. Jak ten czas szybko leci dopiero ja urodziłam, pojawił się taki mały osesek.

Kruszynka malutka miała zaledwie 52 cm długości i ważyła 2900. A teraz proszę jak pannica.Już dwu latka.Jestem z niej bardzo dumna i mam nadzieje że będą się spełniać jej wszystkie marzenia. Kocham Cię bardzo mocno Alusiu.

A teraz wyniki mojego Candy.
Jest mi niezmiernie miło że podobają się wam moje podkładki, szukam nowych wzorków i niebawem powstaną następne.

Losy zostały przygotowane starannie.
A szczęśliwą osobę wylosowała Alusia, w końcu to candy to z okazji jej urodzin.

Miała niezłą frajdę przy tym. Po zrobieniu zdjęć porwała całą miskę z losami. ;-)
A szczęśliwą osobą jest Muszelka

Gratuluje. Pozdrawiam ;-)

8 komentarzy:

  1. wszystkiego dobrego dla Alusi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu nie ja? buuuuuuu...
    a tak poważnie gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin slicznej krolewny!!!!! A co do spelnienia marzen, niech sie spelniaja, ale powoli...by zawsze bylo o czym marzyc, bo marzenia sa takie piekne!!!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla Alusi ;-)) i gratulacje dla zwyciężczyni ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje i dzięki za super zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za życzenia dla Alusi. Przekazałam jej. A następna zabawa już niebawem. Spodobało mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla małej Królewny.... Cieszę się niezmiernie że akurat na mnie padło :) To moje pierwsze wygrane Candy.... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.