niedziela, 20 czerwca 2010


Zapraszam do zabawy którą organizuje Kasiulka. apisy do 21 czerwca.
                  A u mnie nic nowego pogoda się nam dzisiaj popsuła- pada. A tak ślicznie było ostatnie 4 dni spędziłyśmy z mama,Alą i mężem na działce.
 Dzisiaj po obiadku wracamy do domku, może się poprawi pogoda, ogarnę swoje zielonkawe dzieci koło domku i znowu zawitam na działkę  ;-) Uwielbiam siedzieć na działce tam czuje się najlepiej. Jeszcze parę rzeczy z mężem dopracujemy i pochwale się wam naszym zielonym niebem w mieście.
Śmieszne to troszkę , ale co zrobić. Mieszkamy w domku- ogródek jest dosyć duży ale go nie lubię nie cieszy mnie tak jak działka, nic na ogródku robić nie mogę. No trudno takie są uroki mieszkania z teściami. Ale mąż wywalczył dla mnie kawałek miejsca i mam śliczne doniczki z kamieni.
A na działce robię jak chce i jak mi się podoba. Dlatego jak tylko ciepło to jadę do mamy na rowerze albo mąż mnie na kilka dni przywozi autkiem.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. ja też się zapisałam na tą wymiankę.... to będzie moja pierwsza ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja to też pierwsza wymianka. Mam nadzieje że to co przygotuje spodoba się obdarowanej osobie

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.