sobota, 31 lipca 2010

Słodki czas lenistwa się skończył

             Długo nie pisałam, ale kochane nie leniuchowałam. W czwartek wróciliśmy z wakacji. Z ukochanego Zakopanego. Było cudownie mimo tego że padało. Wróciliśmy wypoczęci z nowym zapasem sił na kolejny rok.


Nie udało nam się wszystkiego zobaczyć tak jak zaplanowaliśmy. Domek w którym mieszkaliśmy był śliczni. Panie bardzo miłe i pomocne.

 Dużo chodziliśmy na wieczorne spacerki. Podziwialiśmy cudne widoki. Góry czy w lecie zimie, słońcu czy w chmurach i tak są śliczne.


Z zaplanowanej trasy tradycyjenie byliśmy na Krupówkach i Gubałówce i w Dolinie Chochołowskiej ok 9 kilometrów spacerkiem na nóżkach.
Cudna dolina, wiodąca lasem. Hymm ten zapach, ta świerzość i szum płynącej rzeki ;-)
Tęskno mi za tym.


Te skały wiszące nad nami. Oczywiście tradycyjnie słonko i ulewny deszcz. Ale i tak nas nie zrażało, ważne że Alusi się podobało. Najbardziej ta rzeka płynąca.

A tu nasza znajoma z parku w Rabce. Śliczności i jakie towarzyskie, zaciekawione aparatem

Wiewiórki i rude i czarne.
Szkoda że następne wakacje i spotkanie z górami za rok. Po woli zleci.


A ja kochane nie zdążyłam się wam pochwalić moja torebką z włoczki wykonana na szydełku, serwetka, odmienioną działką i moim przydomowym zakątkiem zieleni. No i moimi kwiatuszkami stojącymi za oknem które pięknie zakwitły. Ale obiecuje że po woli  nadrobię. Teraz pochłonęło mnie szykowanie prezentu na wymiankę w której biorę udział.
Pozdrawiam ;-)


4 komentarze:

  1. Śliczne widoki zaliczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś. Pozazdrościć tych pięknych widoków ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak widoczki piękne były. Ja też się cieszę że wróciłam. Czekam tylko na spokojny dziń żeby trochę poszyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. takie lenistwo to cudna rzecz :) a czarna wiewiórka - niesamowita. Miło mi, że zajrzałaś do mnie i bierzesz udział w zabawie! pozdrawiam serdecznie, Karmeleiro

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.