sobota, 14 sierpnia 2010

Ogóreczki w musztardzie- Przepis

            A podzielę się z Wami przepisem na ogóreczki, niech każdy kto może się nimi zajada. ;-)
    
                       Zalewa :                        
                                          5 i pół szklanki wody. szklanka octu, szklanka cukru, 2 łyżki soli.
           
                         Wszystko wymieszać razem i zagotować, następnie ostudzić, dodać 5 łyżek musztary.
                         Wymieszać dokładnie, aby nie było grudek
 Ja używam musztardy sarepskiej. Musztardę dodaje do ciepłej zalewy.

                         Do słoika:
                                         Liść laurowy, ziele angielskie, czosnek i ogórki.
                         Zalać zalewą ogórki w słoiku.
                         Pasteryzować od 5 do 7 minut.
Ogórki obrać ze skóry. Ogórki mogą być w całości, w ćwiartkach, lub plasterkach.

Życzę smacznego. Pozdrawiam ;-)
                       

5 komentarzy:

  1. Pokłony ślę i czekam na moje ogóraski i machnę napewno:D

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Ja tak cukinię robiłam - pyszotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja spróbuję, bo mi się smakowite wydają:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię tez takie tylko ja mam przepis bez czosnku (szkoda, że wcześniej nie wiedziałam bo mogą być pyszne) i dodaje troszkę więcej musztardy bo wtedy smak jest mocniejszy i w przepisie mam że zalewę gotuje się razem z musztardą...
    Mmmmm są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.