niedziela, 31 października 2010

Candy niespodzianka

           Zbliżają się pierwsze urodziny mojego bloga. Dlatego ogłaszam Candy nie spodziankowe jak na urodziny przystało niespodzianka musi być.


         Zasady takie jak zawsze.
           Komentarz pod moim postem oraz notka o candy u siebie na blogu. Osoby nie posiadające bloga też zapraszam do zabawy, proszę tylko pozostawić adres skrzynki e-mail.

        Zapisy do 23 listopada a losowanie 24 listopada w urodzinki bloga.
                       
               W paczuszce znajdą się na pewno:
                   dwie rzeczy zrobione przeze mnie
                   i przydasie.

Uwaga jeżeli spodobał Wam się przybornik  z poprzedniego posta, możecie w komentarzu to uwzględnić. Wtedy on trafi do waszej paczuszki jeżeli zostaniecie wylosowane.

Serdecznie pozdrawiam.









36 komentarzy:

  1. Z przyjemnością się zapisuję ;-)) jak ja lubię niespodzianki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. zapisuje sie :) przybornik jest przesliczny :*

    aha a jesli mieszkasz w woj slaskim w s-c to mieszkamy w tym samym miescie :*
    buzikai:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry Wieczór

    Przybornik i takie cuda ,może wylosować się mi
    je uda.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja się u Ciebie zapisuję a do siebie zapraszam na candy http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię niespodzianki chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. może mi się choć raz uda coś wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, oj... coś się nie zamieściło... mam nadzieję że nie zdubluję...


    vibulnum@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam niespodzianki i zapisuję się na Twoje Candy :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście się zapisuję!! i zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urodzinkowe candy jest zawsze pożądane :) Chętnie stanę do kolejki
    I najlepszego i długiego blogowania życzę.
    Pzdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się do zabawy. Lubię niespodzianki, a przybornik bardzo pomysłowy i praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się zapisuję, bo uwielbiam niespodzianki :)
    Pozdrawiam!
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  14. Grzecznie staję do kolejki. Jak juz pisałam wcześniej przyborniczek-porządniczek cudny więc w razie czego jestem chętna do przygarniecia. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. och, uwielbiam niespodzianki (jak każda z nas, hihi:))... zatem z przyjemnością ustawię się w kolejce i poczekam na losowanie.
    ps. przyborniczek oczywiście, że piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również staję w kolejce po niespodzianeczę:) U mnie na blogu już link do Twojego Candy:)
    Z chęcią przygarnę taki cudny przyborniczek:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chętnie się ustawię w kolejce :)
    martyska22@gmail.com
    Przybornik jest poprostu przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja się zgłaszam. Nie posiadam bloga ale jeśli można to też się ustawie w kolejce : ) Mój adres maila: anna02210@interia.pl Pozdrawiam Anna02210 : )

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się zapisuję, przybornik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się na Twoje niespodzianki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. It's a wonderful candy! Link on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście się piszę! Każdy lubi niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przybornik prześliczny! Chętnie powalcze o inne niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam niespodzianki a 25 listopad to moje imieniny więc może los bedzie dla mnie łaskawy...

    Pozdrawiam serdecznie

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja poproszę taką niespodziewankę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham niespodzianki! a Twoje prace podobają mi się baaardzo! mam nadzieję, że mi się uda!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię niespodzianki więc się zapisuję, a przybornik wygląda na bardzo przydatny w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ro ja też się z przyjemnością zapiszę do zabawey.

    OdpowiedzUsuń
  30. Żyję trochę w świecie nitek i materiałów, więc nie może mnie zabraknąć na losowaniu ;-)))
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  31. wszelkie przyborniki są mile widziane! Pewno, że się podoba.
    Zdrowia życzę na dalsze lata blogowe :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  32. takie niespodziani to ja lubię :) przybornik tez fajny :)
    pozdrawiam

    http://przykubkukawy.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się.
    Przybornik jest świetny xD.
    Pozdrawiam!
    http://przy-kominku.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.