niedziela, 24 października 2010

Nowa Ja

            Dzisiaj miałyśmy długi jesienny spacerek w piękną słoneczną niedziele. Było wesoło i kolorowo. Alusia się wyszalała, na dywanie z kolorowych liści.


A Ja chciałam się Wam pochwalić moją nową fryzurą. Myślicie że spodoba się mężowi?  Jeszcze mnie nie widział jutro zobaczy.




Pozdrawiam

Pokochaj jesień


Spróbuj pokochać jesień
z niesamowitymi urokami
Spójrz ile piękna niesie
obdarzając cię nowymi dniami.

Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić.

Wieczór szybciej nastaje
słońce też znika wcześniej niż latem
Lecz nowe czy nie daje
chwile spokoju skorzystaj zatem.

Tadeusz Karasiewicz



1 komentarz:

  1. Myślę, że fryzurka się mężowi spodoba, bo bardzo Ci w niej do twarzy ;-))
    wiersz jest prześliczny i w pełni oddaje ten cudny dzisiejszy dzień! Cieszę się, że Ci się udał... Mój też był rewelacyjny ;-)) Pozdrawiam serdecznie ;-))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.