czwartek, 28 października 2010

Porządek musi być !

          Chyba każdej z nas nieraz się zdarzyło szukać czegoś po swojej torebce. Oj mi nie raz... A szczególnie centymetra.
          Uwielbiam duże torebki, a najlepiej żeby miały jeszcze do tego multum kieszonek. No tak kieszonki. Mimo tego i tak zawsze szukam centymetra. Ląduje hymm można powiedzieć w głównej części torebki. A tam jak wiadomo przeciętnej kobiecie ciężko mieć porządek.
         Dlatego ja postanowiłam uszyć torebkowy porządkowy przybornik.
Tak tak, nie mylicie się. Są w nim rzeczy ( pierwszej pomocy ) krawieckie. A przynajmniej ja go na takie cudaki przeznaczyłam.
           A oto dwa dzisiejsze porządnisie. ;-)


A czemu dwa to nie wiem. Fajnie się szyło i tak jakoś wyszły dwa, bliźniaczki ;-)
W środku mają przegródki i małą książeczkę na igiełki do szycia.


A to mój przybornik już z wyposażeniem zamieszkał w torebce. Mam nadzieje że szybko się z niej nie wyprowadzi.



Pozdrawiam

 P.S. Niebawem ogłoszę u mnie candy. Zbliżają się pierwsze urodziny mojego bloga.

6 komentarzy:

  1. Przyborniki rewelacyjne ;-)) Też bardzo lubię duże torebki i mieć w nich porządek ;-)) Więc są w niej kosmetyczki, ale Twój przybornik... Pomysłowy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och śliczne i pomysłowe!
    Pięknie dziękuję za udział w moim Świątecznym candy!Życzę powodzenia w losowaniu:)
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są. Bardzo oryginalna forma. Moja przygoda z maszyną dopiero się zaczyna, więc wszelkie inspiracje doświadvczonych kolezanek chłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to taki przybornik na kolty :)tak mi się skojarzyło...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje wam dziewczyny za komentarze.
    Niebieskości może być przybornik na kloty. Mój już ledwo sie apina co troche coś do niego dokładam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.