środa, 24 listopada 2010

RoCzek i wyniki Candy


            I ta kochane mój blog po raczkowaniu dobił do swojego pierwszego roku.

       Przez ten rok poznałam wiele ciekawych miejsc w blogowym świecie i ciekawe osoby z pasją podobną do mojej.
      Na moim blogu pojawiło się 87 postów, komentarzy chyba dużo. A to z czego najbardziej się ciesze to moi obserwatorzy jest was 49 z tego naprawdę jestem dumna. Myślę że jak na rok blogowania to całkiem sporo. Chciałam Wam podziękować za obserwowanie mojego skromnego bloga, za czytanie mojego skrobactwa blogowego. ;-) Jeszcze raz bardzo Wam dziękuje.
     
      A teraz czas na wyniki urodzinowego candy.
Do candy zapisało się w sumie 35 osób, w tym:
     Trzy osoby nieposiadające bloga, podające adres meila
     Trzy osoby blogujące na blox.pl
     Jedna osoba blogująca na blog.onet.pl
     I jedno zaskoczenia . Pojawił się wpis zblogowiczki z Rosji.
To teraz loswanko urodzinowego candy.

Moją niezawodną maszyną losującą  jest oczywiście Alusia. Dzisiaj już w stroju śpioszka. Wcześniej nie dało rady miałyśmy mała wizyęt gości dlatego zdjęcie takie sobie. Księżniczka już zmęczona.


Jej zwinne rączki wylosował

]

Ciapetkowo proszę Cię o kontakt.
   Gratuluje.
 i,,czekam na kontakt na meila tonnia@interia.eu.
     
P.S. Myślę że u Was ładna pogoda, u mnie pochmurno zimno i mokro było i jet. Nie dawno nieśmiało śnieg zaczął prószyć.
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Gratulacje Ciapetkowo! :)
    Życzę wielu wspaniałych blogowych rocznic!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje i bardzo zazdroszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Wylosowanej i dziękuję za miłą zabawę ;-))
    No i GRATULUJĘ roczka blogowego ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję...jakie śliczne rączki mnie wylosowały :) Bardzo, bardzo się cieszę ! Buziaki no i oczywiście gratuluję roczka blogowego. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.