piątek, 31 grudnia 2010

Nowy Rok... duży krok i mamy 2011 Rok

          Zaraz nam Stary Rok 2010 umknie a Nowy 2011 zrobi duży krok i....
Właśnie i... i co dalej. Miejmy nadzieje że będzie lepszy, spokojniejszy.
       
       Kochane chciałam Wam podziękować za odwiedzanie mojego kawałka podłogi w blogowym domostwie. Za komentowanie, podglądanie, obserwowanie. Bardzo Wam dziękuję.
Mam nadzieję że będziecie dalej do mnie zaglądać. Ja do Was na pewno.
Inspirujecie mnie, pozwalacie uciec od .... Właśnie czasem wolę posiedzieć poczytać, popatrzeć co tam u was słychać i  zapomnieć o tym co jest, co się stało. Ale wierzę że ten Nowy Rok będzie lepszy.

       
 A na ten Nowy rok Życzę Wam wszystkim i każdej- każdemu z osobna

Marzeń o które warto walczyć.

Radości, którymi warto się dzielić,
przyjaciół z którymi warto być
i nadziei bez której nie da się żyć.

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2011
oby nie był gorszy od minionego
ale decydowanie lepszy
Życzy DudiTka wraz z córcią Alicją i mężem Łukaszem
      
                      A co do podsumowań. Co tu sumować, co podkreślać. Ilość postów, lub komentarzy ?
A Wiecie podsumuje w setnym poście. Oj będzie wielkie, wielkie Candy Zbiegło się kilka życzę na raz.
Ale o tym w setnym poście.

P.S. Mąż się wczoraj przyznał że zagląda czasem na bloga i podgląda niektóre z Was. Nie wierzył że tyle Was jest kochających szycie. Mówi że nawet fajne w tym blogowym świecie. Tak milusio.
Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Do siego, zdrowego i twórczego Nowego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Dobrego w nowym 2011 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje , dla Ciebie także wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !
    Świat nitek i materiałów , coś mi to mówi .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój mąż też już od pewnego czasu mnie podczytuję i inne blogi :-))
    Szczęśliwego Nowego Roku!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku 2011 oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej w te szczególna sylwestrową noc...

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Nowy Rok życzę wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
    miłości, dobrej przyjaźni,uśmiechu,
    spełnienia marzeń i nadzieji,
    zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje kochane za życzenia. Mam nadzieje że się świetnie bawicie w tego sylwestra. Ja iestety z mężem i dzieckiem w domku. Trzeci rok z rzędu mamy żałobe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego na cały nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za życzenia ... Tobie i Twoim bliskim życzę aby nowy rok przyniósł same dobre chwile.
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  12. co jest?
    głowa do góry!!!!będzie lepiej, musi byc .
    ...najlepszego w nawym roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym Nowym Roku życzę Tobie wszystkiego dobrego:)dużo uśmiechu na co dzień:)zdrowia i spełnienia marzeń.Pozdrawiam-Iwonna

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego i nieustającej twórczej weny na 2011 życzę. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.