środa, 1 grudnia 2010

Paczuszka doszła...

           Już wiem że moja paczuszka wymiankowa dla Uli doszła i mogę się pochwalić co przygotowałam.
A była to;


           Świąteczna podstawka pod świeczkę ( w moim przypadku tak będzie). Podstawkę wykonałam metodą decoupage. Podobnie jak pierwsza dwie następne które powstały też są pomarszczone i spękane.
           Powstała także świąteczna szarfa. Troszkę inna od tej którą pokazywałam Wam na blogu.


Do dzwoneczków doszyłam małe białe perełki , a tył szarfy jest częściowo pokryty koronką.

          Z przydasiów załączyłam czerwony kordonek, perełkowe guziczki, kilkanaście perełek i 3 nietypowe koraliki i oczywiście słodkości. Mam nadzieje że obdarowanej Uli się spodobała zawartość paczuszki.

         Jeszcze nie wiem czy moja paczuszka candowa dotarła Ciapetkowo.


Pozdrawiam

2 komentarze:

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.