środa, 5 stycznia 2011

Jak śniegowo to śniegowo...

          Jak to Alusia mówi "o śnieg, widzisz śniegowo". Ja na to widze, bo jak można nie wizieć kiedy jest tak pięknie, i Alusi wesoło.


      W czoraj byliśmy na spacerku. W parku gdzie jest dużo górek, frajda niesłychana była. A jak tam ślicznie.




        Nie tylko ślicznie śniegiem zaypane na dworze. U mnie na obrazku też śniegowo.  Taki obrazeczek powstał w dwie noce. Ostatnio nie mogłam spać o 3 w nocy i wyszywałam. 

      
Można by powiedzieć że na tym obrazku Pada, pada śnieżek biały.... ;-)
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. A u nas przedwiosnie! Zazdroszcze wan tak po cichu tej zimy, zwlaszcza tych sankowych zabaw. Obrazek rewelacja. Ja tez czasem miewam takie noce, kiedy nie moge spac, ale wtedy na ogol cos pisze w zeszycie lub czytam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać spacer udany, Obrazek wyszyłaś śliczny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie u Was...Uwielbiam taką białą zimę...Dziękuję za życzenia i pozdrawiam noworocznie...życząc wszystkiego co tylko najlepsze dla Ciebie i Twojej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnieżny obrazek jest piękny,a krajobraz przykryty białym puchem też uwielbiam i z przyjemnością obejrzałam fotki z rodzinnego spaceru;)Pozdrowienia dla Was wszyskich

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak , zima w tym roku nie szczędzi nam wyjątkowych widoków i atrakcji , ale wolę zimę na Twoim haftowanym obrazku .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesoło mieliście na tych sankach :) Obrazek śliczny. Kiedyś podobny wyszywałam, ale nie skończyłam. Muszę go znaleźć. Podziwiam Cię że tak szybko go wyhaftowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny obrazek i piękne foteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.