piątek, 8 kwietnia 2011

Podkładki- duże i małe

          Skończyłam podkładki na zajączkowe prezenty. Jedne skończyłam a drugie zaczynam. Siostrze się bardzo spodobały i obiecałam że jej zrobię. A że siostra ma w niedziele urodzinki dzisiaj wieczorem mam zamiar zrobić trzy małe a jutro trzy małe i jedna duża.  A niech się cieszy dziewczyna ;-)
         Wracając d podkładek. Powstały w trzech kolorach. Kolory dopasowałam pod koleżanki. Jedna marzy o czarnych podkładkach a że nie miałam czarnej tylko ciemno niebieska, granatową to takie powstały. Druga uwielbia wszystko co jasne- białe, siwe, kremowe. A trzecia koleżanka niedawno zrobiła remont mieszkania i ma śliczne jasno zielone ściany w pokoju. Więc dla niej powstały zielone podkładki.

         A oto podkładki:


Komplet to trzy małe podkładki i jedna duża. Pomyślałam że będzie fajnie mieć jedna taką dużą podkładkę pod dzbanek czy cukiernice.


Mam nadzieję że podkładki się spodobają koleżanka.
Dla siebie zrobię zielone na święta, bardzo mi się spodobał ten kolor.

P.S.
Wieje u Was ? U mnie strasznie, nie da się spacerowa. Momentami mam wrażenie jak patrze przez okno na te biedne drzewa wyginające się od wiatru że ten wiatr porwie nam dach z domku, albo zwieje go jak domek z kart. A my biedne z Alusią siedzimy w domku i co trochę coś nowego sobie wymyślamy do zabawy. ;-)

Pozdrawiam ;-)

3 komentarze:

  1. słodziutkie te podkładeczki
    wieje to mało powiedziane

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj czytałam post o ptasiej wymiance , a dziś już nowy.
    Bardzo ładne podkładki , ja też lubię jasne , kremowe albo beżowe . Z dużą fajnie wymyśliłaś bo można postawić dzbanek z gorącą kawą bez obawy ,że odparzy się kółko na blacie. Zdjęcia z prac ogródkowych takie słoneczne "i komu to przeszkadzało" ,że było tak ładnie ?
    U mnie też wieje , gwiżdże w kominie , a w dodatku zaczęło padać , podobno juto ma być lepiej .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieje, wieje... ostatnio zerwało nam poszycie dachu, szkoda gadać. A podkładki piękniusie, na pewno koleżanki będą zachwycone!!!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.