środa, 6 kwietnia 2011

Zaległa ptasia wymianka

           Kochane zaczynam nadrabiać zaległości. Powiedziałam sobie "  Kacha wiosenne porządki czas zacząć na dobre. Po woli domek ogarniasz to bloga też trzeba"
A że już się na dobre zaprzyjaźniłam z moimi drugimi oczkami. Już mi nie przeszkadzają i nie boje się że mi spadną z noska ;-) To wymówki już nie mam.
         Zaległości zaczynam nadrabiać od Ptasiej Wymianki  którą organizowała Novika troszkę dawno bo w grudniu.
No Ale tak się poplotło, że teraz się pochwale co ja dostałam, i co ja zrobiłam
         Tak więc wylosowana dla mnie została Karolina.
Przygotowałam dla Niej serduszkowego ptaszka. To znaczy haftowane serduszko z ptaszkiem w środku.
Takie oto:


I trzy ptaszniki z masy solnej.
Obie z Alusią miałyśmy niezłą zabawę. W lepieniu i malowaniu ptaszków.
A oto one:



      Przy robieniu zdjęć też mi dzielnie pomagała.


A do mnie wymiankowy ptaszek przyleciał aż z Niemiec. Od Asi. Ptaszek a dokładnie Wilga jest cudny.



              Bardzo Ci Asiu dziękuje jestem pod ogromnym wrażeniem tego co tworzysz. Dla mnie jest to cudeńko.
Zachęcam Was dziewczyny do zwiedzenia bloga Asi mnie pierwszy raz na długo wciągnęło.

          Sezon działkowy i ogródkowy już mamy otwarty. Alusia dzielnie pomagała w porządkach i plewieniu na działce. Nie da się ukryć że miała niezłą zabawę.



              Niestety pogoda się u nas popsuła od trzech dni jest pochmurno i co trochę pada. Teraz kiedy mąż ma troszkę wolnego i można ogarnąć porządnie ogródek.
     
A tu moje ukochane wiosenne kwiatuszki krokusy.

Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. °•♥° Olá, amiga!
    Passei para conhecer seu blog.
    Amei mesmo!!.
    O seu blog é bonito e agradável.
    Beijinhos.
    ✿ܓܓ♫♫
    ઇઉ.•*¨*•♫♫¸
    °•♥° Brasil
    °°•✿♫°.•

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ptasia wymianka i Alusia ma śliczną buźkę.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te wszystkie ptaszory :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.