sobota, 7 maja 2011

KUCHENNA WYMIANKA

           Od dawna już mi chodził pomysł z kuchenną wymianką po głowie. I postanowiłam go zrealizować.
           Zatem ogłaszam;

                          KUCHENNĄ WYMIANKĘ.




              Regulamin wymianki:

        1.  Zapisy na wymiankę do dnia 30 maja. Dnia 5 czerwca losuje pary i roześle          
                   e- maila  z danymi  potrzebnymi do przesłania paczki.      
        2.  Paczuski wysyłamy do dnia 15 czerwca.
                   Proszę o wysłanie zdjęcia z zawartości wysłanej paczuszki z informacją od kogo dla 
                   kogo na  mojego e- maila tonnia@interia.eu. Oraz po otrzymaniu paczuszki proszę
                   o informacje kto otrzymał paczuszkę od kogo
                   Powstanie Album wymiankowy.
        3.  Trzeba pozostawić komentarz pod postem o wymiance. Na Swoim blogu umieścić
                   informacje o mojej wymiance.
                   Osoby które nie posiadają bloga także mogą wziąć udział w wymiance, w 
                   komentarzu proszę pozostawić adres e- maila.
        4.  Proszę o przesłanie adresu na który ma dotrzeć wymiankowa paczuszka na
                   mojego e-maila tonnia@interia.eu z informacją czy zgadzacie się na wysłanie
                   paczuszki za granicę.    
       5.  W PACZUSZCE UMIESZCZAMY:
             a ;   Rzecz zrobioną przez Siebie które kojarzą się Wam z kuchnią- technika dowolna.
             b ;   Kartka ze Swojej miejscowości
             c ;   Coś słodkiego
             d ;   Przydasie związane z ulubioną technika.
       6.  Pracami wykonanymi na wymiankę i otrzymanymi chwalimy się na blogu po
                   15 czerwca.
       
                 Myślę że temat wymianki się Wam spodoba
Pozdrawiam
                                      

15 komentarzy:

  1. No to ja się zapisuję, bo fajny temat wybrałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No myślę ,że tego jeszcze nie było .W każdym razie nic mi o tym nie wiadomo , dlatego spróbuję swoich sił w tym temacie i cieszę się ,że nie każesz mi gotować bo z tym byłby problem .
    Zgłaszam się , pozdrawiam -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja również wezmę udział w tej wymiance,kasica53 ma rację świetny temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie posiadam bloga ale chętnie się zapiszę jeśli można.Pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie wezmę udział w tej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja się zapiszę, bo uwielbiam wymianki. Jutro wyślę maila z danymi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ..ja też się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam nad tym całą noc (no bo jak ja się wyrobię) i podjęłam męską, tzn. babską decyzję, że dam radę :) Uwielbiam wymianki, więc chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam wymianki, więc się zgłaszam
    http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się też zgłaszam, temat mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za mną też już od bardzo dawna chodził pomysł na kuchenna wymiankę, ale ponieważ nigdy żadnej wyminaki nie organizowałam jeszcze, więc swój pomysł odwlekałam bez końca.
    Jednak skoro ktoś nieświadomie mnie wyręczył, to z ogromną chęcią przyłączę się do tej wymianki... tym bardziej, że takie zacne grono bierze udział ;)
    Jedyne "ale" jakie mam, to to, że zawsze w wymiankach trzeba dorzucić coś ze swojej miejscowości. Ja jestem praktyczną osobą i raczej nie lubię zbieractwa rzeczy, które mi się nie przydadzą, ale skoro już się to utarło jako wymiankowy zwyczaj, to niech będzie :) Tym bardziej, iż wydaje mi się, że innym sie podoba ten podpunkt :) Spokojnie, wg zasad karteczka również będzie w paczuszce ode mnie :)

    Zaraz wysyłam maila z adresem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ogromną chęcią zgłaszam się do zabawy.
    http://www.pistacjeimaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się bardzo chętnie
    blekitny.zamek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanowiłam się, oceniłam moje możliwości i biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie wezmę udział w takiej wymiance:)Pomysł rewelacyjny:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.