wtorek, 21 czerwca 2011

Wysłałam i dostałam paczuszkę z kuchennej wymianki

            Jakiś czas temu zorganizowałam Kuchenną Wymiankę.
Powiem Wam że moja paczuszka dla Lucynki. Powstawała z małymi trudnościami.
Jak wiecie maszyna się zepsuła. Padła na zawał czy tam inną maszynową część umarła. Potem ta suszarka zabójca ;-(
Ale dałam rade i myślę że Lucynce się paczuszka spodoba.
           W paczce umieściłam moje dwa ulubione kolory nici ( często mi się przydają) ,kłębki wełenki, koraliczki.
Tak sobie pomyślałam skoro wymianka kuchenna to coś wypiekowego się przyda czyli proszek do pieczenia i cukier waniliowy. Ze słodkości do paczuszki wpadł nasz kochany budyń i kisiel oraz mamba od Alusi ;-)
          Aby Lucynce za słodko się nie zrobiło dodałam kwasek cytrynowy a tak dla zdrowia czasem kwaśnego potrzeba.


         A na ozdobę kuchni obrazek kawusi lub herbatki mocno pachnącej ;-).


        Jak wiadomo w kuchni pudełeczek nigdy za dużo wszystko spakowałam w plastikowy pojemniczek
.

               Ja od Kasica 53 paczuszkę otrzymałam dzisiaj.
         I jestem z niej bardzo zadowolona. Oczywiście jak to bywa u mnie każdy coś dla siebie znalazł.
Od Kasi dostałam to co lubię najbardziej- rzeczy związane z haftem krzyżykowym, herbatkę, kawusie i cukierki oraz lizaka które porwała Alusia;-)
Kawusie pomógł wypić mąż...


        Najbardziej podoba mi się ściereczka i podkładki pod kubeczki, podusie miałam tylko przez chwilkę w rekach.
Alusia stwierdziła: " O mała podusia, moja będzie mała jak Ala. Pani dla dziecka zrobiła"


Niech się iskiereczka cieszy.

Pozdrawiam



6 komentarzy:

  1. Zawartość paczuszki spodobała się i to bardzo! Jeszcze raz dziękuję!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie, że "dla dziecka" - uśmiałam się :D Fajnie, że reszty też nie zakosiła i się spodobało, bo to najważniejsze!
    Dziękuję Ci za organizację i czuwanie nad przebiegiem wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty super! Jeszcze raz dziękuję za możliwość udziału w wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć tak fajnych prezentów. Szalenie podoba mi się ten obrazek z kawą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft , prawie czuję aromat kawy , reszta też smaczna , kolorowa i pomysłowo zapakowana .
    Kasia uszyła piękny komplet i fajnie nawiązała do tematu wymianki tkaniną w prześliczny deseń .
    Gratuluje Wam pomysłowości i prezentów.
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Też Wam bardzo dziękuje że zechciałyście wziąć udział w mojej wymiance.
    Yrsa- nie wykluczam że powstanie jeszcze jeden obrazeczek z kawą na candy. Więc może... trafi do Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.