środa, 6 lipca 2011

Siostrwa sukienka

              No to modelka znaczy siostra się zgodziła i pokazuje Wam sukienkę.
Fotki cykałam  na szybko. Nie bardzo się siostrze chciało ale się zgodziła i sukienka jest prezentowana na nie.

Powstała z ciemnofioletowej bawełny. Z bliska przypomina trochę jeans.
Sukieneczka ma z przodu podwójne zaszewki podobnie ja z tyłu. Zdjęcia tyłu nie posiadam za mało czasu było ;-(
Z tyłu jest wszyty zameczek kryty.
U góry wszyłam gumkę by się lepiej trzymała ciała sukienka, a dól przestębnowałam drobno na wysokość około 2, 5 cm i wyciągnęłam nitki po wstało takie niby strzępienie.


Siostra dodała sobie kwiatuszka- ma teraz manie na nie i pasek tak jej się bardziej podoba.

 P.S. U kogo jest słonko ? Kto mi go trochę prześle ?
Ładnie proszę mam już dość tego deszczy ;-(
Wyzdrowiało mi się już. ale antybiotyki lekarz kazał brać do końca opakowania to znaczy do czwartku
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. piękna sukienka ! modelka też zgrabna :-)
    u nas słońce pojawia się i znika ale jutro mu szpnę co by u Was zaświeciło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna;)A u nas w końcu po deszczu...cały dzień świeciło piękne słoneczko:)
    Życzę dużo słoneczka i pięknej wakacyjnej pogody.
    Dziękuję za miłe słowa w komentarzach,dodają twórczych skrzydeł:)
    Buziaki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka , super fason i kolor , na taką zgrabną modelkę szyć to przyjemność .
    U mnie nareszcie piękne słońce chociaż wczoraj przeszła burza i lało niemiłosiernie .
    Życzę Ci zdrowia i pięknego słońca - pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna zwłaszcza z paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje dziewczyny za miłe komentarze.
    Pomysł z paskiem jest siostry ;-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.