wtorek, 12 lipca 2011

Łucznikowy świat będe się chwalić

             Z jednego Łucznika przesiadam się na drugiego ;-)

            Nie dawno firma Łucznik obdarowała mnie swoim poradnikiem Proste i modne szycie a teraz kolejny podarunek. Tym razem w postaci maszyny do szycia.






             Nie będę ukrywać że bardzo się cieszę.
Maszyna to Amelia 2 2005 i jak na razie jestem z niej zadowolona. Porównywać nowej Amelia do starej Otyli którą miałam a oddałam w ręce mamy nie będę. Myślę że tak samo świetnie się z Amelką zaprzyjaźnię jak to było z Otylką.

         
Muszę się też pochwalić, nowymi dodatkami do maszyny. Mój mężuś kupił mi stopki do maszyny.
Stopkę do zamków krytych:


Stopkę do ściegu owerlokowego:


I tu milo mnie zaskoczył dwie podwójne igły:


Może się odważę i coś nimi uszyję jak to Alusia mówi.

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. zdrowo i patriotycznie ....rzekła bym

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow normalnie ci zazdroszcze :*
    http://kacik-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Ja też wygrałam Łucznikową maszyną ale Kornelię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!
    A maszyna bardzo fajna. Też ją mam od niedawna i świetnie mi się na niej szyje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent :) na pewno to będzie wieeeelka miłość :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Maszyna pierwsza klasa. O takich stopkach nigdy nie słyszałam. Jesteś bardzo utalentowana i szyjesz piękne rzeczy, więc na pewno Ci się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. jjjjjjjjjejjjjjjjjjjkuuuuuuuuu ale dar :)
    SUPER!!!!!!!!!!! Fajnie, że ktoś jeszcze coś czasem da. GRATULUJE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny dziękuje za gratulacje.
    Wiola- mi też się świetnie szyje na tej maszynie.
    Agnes- takie stopki ułatwiają szycie ;-) Już się nie będe denerwować wszywając kryty zamek

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jak to podarowała ?
    nie musiałaś wierszyka ni piosenki zaśpiewać ?

    zmorka

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nic nie śpiewałam i nie mówiłam. Tak jakoś mnie obdarowali z czego się bardzo cieszę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.