środa, 16 listopada 2011

CANDY włóczkowo - mikołajkowe

            Kochane dobra Dusza obdarowała mnie włóczkami. Taki wczesny Mikołaj ;-)
Postanowiłam się z Wami podzielić i ogłaszam

                                      CANDY
                     Włóczkowo - Mikołajkowe.

         Do wygrania są trzy motki . Oraz mała niespodzianka jak na prezent Mikołajkowy przystało ;-)

Zapisy do 5 Grudnia losowanie w Mikołaja to jest 6 Grudnia




             
               Zasady candy takie jak zawsze:
      Zostawiacie komentarz pod moim postem. 
Informacje o candy u siebie na blogu (podlinkowane zdjęcie)
      Osoby nie posiadające bloga też zachęcam do zabawy, proszę tylko pozostawić adres skrzynki e-mail.
 
     Pozdrawiam i życzę szczęścia

62 komentarze:

  1. Haaaa! Jestem pierwsza:) Z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z checia sie dopisuje na candy.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z przyjemnością dopisuję się do listy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło by było wygrać takie wspaniałości.Zapisuję się.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kordonki zawsze się przydadza....do moich frywolitkowych wyrobów :-))
    serdecznie pozdrawiam
    Blanka
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią staję w kolejce po cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z radością zapisuję się na losowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również dopisuję się do zabawy, zwłaszcza, że taka atrakcyjna wygrana czeka...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja również stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością się zapisuję, bo niteczki zawsze potrzebne.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jupiii.. nareszcie nie jestem spóźniona!!! :) Zapisuję się z ogromną radością :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. jak Mikołaj to Mikołaj, może i mnie coś przyniesie...
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. GrzecZnie się ustawiam w kolejeczce, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ......przyjmę z wielką radością...
    sss.mariann1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisze sie i ja:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ;-)
    martyncia2@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja dolacze do grona oczekujacych na Mikolaja

    OdpowiedzUsuń
  18. jakbym mogła przegapić takie świetne candy?
    zgłaszam się! :)
    pozdrawiam;)
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też :D
    linus9[malpa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością przygarnę niteczki, wykorzystam również :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam z przyjemnoscia zapisuje sie na Mikolajkowe Candy :)

    http://przepisy-malgorzaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym wziąć udział w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. z chęcią się zapiszę na candy :D
    ja nie potrafię robić na szydełku ale może uda mi się zrobić niespodziankę dla siostry ;)
    więc cierpliwie ustawiam się w kolejce ;)
    pozdrawiam ciepło
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Z miłą chęcią zapisuję się na te kolorowe niteczki :)
    http://gosia-tocolubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wyprobuję te kordonki. Ustawiam się w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  28. cieszę się bardzo że mogę brać udział malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie zapisuję się do listy pluciennikola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. zapisuję się, bo lubię :)
    fruwaczowa
    domskandynawski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Włóczek nigdy za wiele! ;o) Ustawiam się grzecznie i czekam na wyniki ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. och! takie cukierki! oczywiście zapisuję się :) pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. dopisuję się :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja również ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj jestem łasuchem niteczkowym, ile bym ich nie miała, to zawsze za mało... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. z chęcią przyłącze się do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu :)
    http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :)
    Informacja na blogu: troja.pinger.pl
    trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się ;)
    kasztanka.pinger

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny prezent!
    Zapisuję się;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale śliczne! mama by sie ucieszyła gdyby takie dostała :d dlatego banerek zaraz ląduje u mnie na blogu

    zapraszam też na moje candy mart-ula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ooo, to i mnie nie może tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Też staję w kolejce :) może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    http://hobbygosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie przyłączę się :) Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  47. Kordonków nigdy za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem i ja:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak to dobrze pobuszować po sieci można trafić w takie fajne miejsce.Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  51. oooo! a ja szydełko opanowuję właśnie...
    więc ustawiam się koneicznie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Z przyjemnością się zapisuję :)

    www.cohenna.com
    Zapraszam jednocześnie na moje candy urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  54. Niby i nie brakuje mi nitek, ale zachłanna jestem :) Nie mogę przejść obojętnie obok takiego cukiereczka. Się piszę.
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. zapisuję się z przyjemnością moncia1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się i ja w kolejce.
    Pozdrawiam- Iwona.
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. To ja też chcę :) Może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuje się. Pozdrawiam.
    bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też się ustawiam! zdążyłam? malgdyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.