niedziela, 20 listopada 2011

Szydełkowe podkładki

            Odświeżyłam pudełko z wełną i szydełkami i dziergam na całego. Podkładki powstają w ilościach hurtowych.
            Pokaże wam jedne z nich.
 Są jeszcze gwiazdki ale to wieczorem pokaże teraz mało czasu zaraz na spacerek znikamy. Niedzielny rodzinny spacerek. ;-)

           Były siwe, kremowe i złotawe. Swe zostały uprowadzone przez szwagierkę


          Złotawe ( z kordonka)




            Kremowe ( z wełny, podobnie jak siwe były zrobione )



P.S. Wieczorem pokażę więcej podkładek szydełkowych ( gwiazdki)

5 komentarzy:

  1. Śliczny wzór! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki piękniste, zapraszam na moje candy.Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne tylko jak się poplamią to żal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam od Ciebie podobne, kremowe, ale wydaje mi się, że teraz robisz ciut inny wzór :)
    Pozdrawiam M.
    P.S.
    Ja swoje od Ciebie uwielbiam i wszyscy je podziwiają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje dziewczyny za miłe słowa.
    Nina 1981 jak sie poplamią to wyprać można.
    Podkładki oczywiście są do kupienia

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.