piątek, 30 grudnia 2011

Kolekcja szydełkowa dla Barbi 2011- sesja

            Kiedy dzieci się nudzą... ;-)
Może już nie dziecko ze mnie, ale świetnie się bawiłam z Alusia. Jak kiedyś kiedy byłam mała i się bawiłam lalką Barbi.
               Przez trzy dni wieczorami i trochę w dzień kiedy Alusia urzędowała ze swoim tatą w garażu szydełkowałam....
               I tak powstała kolekcja 2011 dla Barbi. A dzisiaj z Alusią urządziłyśmy sesję zdjęciową. Świetnie żeśmy się bawiły. Kobiecina mała wymyśliła jeszcze kilka koniecznie potrzebnych rzeczy lalce.
W wolnej chwili, czemu nie można coś po dziergać. Na taką lalę szybko da się coś z resztek zrobić ;-)

             Przedstawiam Wam kolekcję pt
                               '' SZYDEŁKOWA ELEGANCJA 2011"
                                        ( uwaga dużo zdjęć)

Cała kolekcja i dywanik

 Zimowo
      (płaszczyk i czapka )

 Dama
     (kapelusz i sukienka)


 Bolerko
      (dla mamusi)

 Dla podróżniczki
        (bluzka i kapelusz)

 
Dyskotekowo
       ( miniówka i bluzka na ramiączkach)


Kolekcja







                                   Schemat na sukienkę znalazłam w internecie jak i na kapelusik i różowe bolerko.Reszta ubranek jest wymyślona przeze mnie. ;-)

 W sesji pokazano ubrania projektu mamy i córki. Wykonania mamy ( znaczy moje)

                   Modelki to
      Lola   ( blondynka)
      Zosia  ( szatynka)

                  Stylistki
     Alusia     (córcia)
     DudiTka ( mama)

                  Fotograf
          DudiTka

P.S. Świetnie się bawiłyśmy. Nawet nie wiem kiedy nam zleciały trzy godziny.
        A to za sprawą tego ustawiania modelek i Alusi wyobraźni.
" Mamo zegnijmy nogę"   " Może chce kwitka?"  " Poczekaj nie cykaj przetrę podłogę "

" Wiesz z mężczyzną miały by lepiej.
          To daj Kena postawimy obok
Nie zły pomysł nie ubrany
          Ala ma garnitur, elegancki jest
No chyba nie nie ty to poszyłaś drutem
         To stawiasz Kena do modelki
Nie bez mężczyzny ładniej"

Może następna kolekcja powstanie dla Kena- mężczyzny ;-)



Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem Twoich prac ubranka dla Barbi bombowe wiej jak trudno robi się takie maleństwa bo sama tez robiłam . Szyjesz fajnie i masz ciekawe pomysły :) Pozdrawiam Maslanka .

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kolekcja !
    gratuluje talentu !!!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.