środa, 21 grudnia 2011

Kuchenny obrusik i zawieszka do kącika

             Z resztek ostatnich resztek ;-) powstał obrusik do kuchni na stół.
Ala kiedyś powiedziała że w kuchni chciała by mieć gwiazdki na stole- to proszę ma ;-)
            Świątecznie zielony obrus w gwiazdki .



Sprzątając mój kącik szyciowy popatrzyłam na kabelek od lampki i pomyślała o nie...
I uszyłam zawieszkę i jednocześnie zasłonkę na kabelek ;-) A co w kąciku też mogę mieć świątecznie.

            Chciałam także oznajmić że ja i moja maszyna Amelia zakończyłyśmy szycie w tym roku.
Po pierwsze
       Zaraz święta
Po drugie
        Pustki z materiałami w szafce ;-)
Po trzecie
       Brak już weny twórczej
Do stycznia, wypadu na polowanie materiałowe będę dziergać na szydełku albo haftować krzyżykami .


Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Śliczny obrusik.Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny obrusik :) Bardzo dobrze, zajmij się dzierganiem, może mnie natchnie pod wpływem Twoich kreacji szydełkowych, bo w szyciu nadal zamykam tyły :P Wesołych i spokojnych Świąt Duditko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ,bardzo dziękuję Ci za zyczenia!!
    Zdrowych ,spokojnych i rodzinnych Świąt Ci życzę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie za życzenia i odwiedziny oraz również życzę wszystkiego dobrego, radosnych i pełnych ciepła Świąt oraz szampańskiej Sylwestrowej zabawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Tobie oraz Twoim bliskim dużo zdrowia, spokoju, radości oraz wszelkiej pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutki obrusik,
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.