czwartek, 1 grudnia 2011

List do Mikołaja

            Może jestem za stara, może mam duże wymagania- ale co mi tam
W Mikołaja każdy może być dzieckiem ;-)
A gdzie umieścić list do Mikołaja z poradnikami, i rzeczami do szycia i robótek ręcznych jak nie tu.
            Często podglądam stronę Łucznika a szczególnie e- sklep. Są tam rzeczy które nie ukrywam bardzo by mi się przydały.
              Zacznę od Wielkiej księgi robótek ręcznych.  Nie wiem czemu Ale przemawia do mnie ;-)


Podobnie jak Nowe i piękne zasłony.


Moje wielkie marzenie to OWERLOK. MiniLock 2 9 . Nie wiem czy to dobry owerlok ale myślę że jak na moje potrzeby to by wystarczył. Ale jak na razie to tylko marzenie. Może w przyszłym roku się uda kupić ;-)

Zastanawiam się też nad kupnem stopki do lamowania.


Poradniki na szydełko.
Narzuty serwety szale na szydełku

Ubrania i dodatki na szydelku


Z racji tego że po raz drugi mi się żelazko popsuło rozglądam się za nowym. Jedno mi się bardzo spodobało.
Żelazko bezprzewodowe



Może trochę dużo tego, ale każdy lubi marzyć... chyba.
Ja tam myślę że po woli, po trochu każdej z tych rzeczy się doczekam ;-)

A jak tam z Waszymi listami do Mikołaja

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.