środa, 7 grudnia 2011

Wyniki Candy włóczkowo- Mikołajkowego

             Wczoraj Mikołaj u nas miał wiele pracy.
Raz że prezenty przyniósł i musiał zjeść ciasteczka z Alutką, to był zatrudniony do losowania candowego.
Kto ma losować w Mikołajkowym candy jak nie  Mikołaj ;-)

               Mikołaj wygodnie zasiadł na dywaniku.... Pomachał do Was na przywitanię


Zdziwił się bardzo (ja też) że tyle osób wzięło udział w Candy. Zaczął losowanie...


I wyjął szczęśliwy los.



Osobą która miała szczęście być wylosowana przez Mikołaja została....

Magdziallena z bloga http://japkowa.blogspot.com
Serdecznie GRATULUJĘ i czekam na adres pod jaki wysłać paczkę ;-)

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Mikołaj uroczy :)
    Magdziallena - gratuluję!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę, gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och, szkoda, że nie byłam zbyt grzeczną dziewczynką ;D gratuluję zwyciężczyni a Tobie dziękuję za pyszną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za przystojny Mikołaj! Szkoda, że mnie nie wybrał.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/2011/12/candy-dla-przyjemnosci.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaa... Nie wierzę! :) Pierwszy raz w życiu coś wygrałam! Juppiiiii... Aż nie wiem co powiedzieć. Może po prostu - DZIĘKI MIKOŁAJU za szczęśliwą rękę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczka dotarła! Dziękuję przeogromnie. Cieszę się tym bardziej, że kordonki są takie grube jakie są - zawsze o takich marzyłam, a nigdy nie mogłam kupić! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.