poniedziałek, 9 stycznia 2012

Blogger i Facebook- pomocy Już Wiem ;-)

         Czy ktoś z Was wie jak skonfigurować Bloggera z Facebookiem albo odwrotnie.
Żeby wpisy z Bloggera pojawiały się na Facebooku ?

Proszę pomóżcie ;-)


Koleżanka na moim ulubionym forum mi pomogła ;-)

Pod postami znajdują się takie małe okienka (kwadraciki) są cztery obok siebie w środ nich f- jak facebook.
Jak go ktoś nie ma to trzeba wejść 
Z pulpitu nawigacyjnego bloga do zakładki PROJEKT.
Następnie edycja okno z opisem POST W BLOGU.
Rozwinie nam się okno ( konfiguruj posty w blogu) w tym oknie zaznaczamy POKAŻ PRZYCISKI UDOSTĘPNIANIA
 I zaznaczamy zapisz.
Tera jeśli klikniemy na f pod postem zostanie wpis udostępniony na tablicy Facebooka.


Mam nadzieję że zrozumiale opisałam ;-)

1 komentarz:

  1. Nie mam bladego pojęcia, ale chętnie sie dowiem :)
    Jak już będziesz wiedzieć, to mam nadzieję, podzielisz się wiedzą??

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.