wtorek, 31 stycznia 2012

Moja kraina zabawek po remoncie...

             Niewiele się zmieniło w moim kąciku po remoncie. Teraz jest mi ZIELONO ;-)
Tu link jak kiedyś wyglądał mój kącik

W końcu doczekałam się krzesła ;-)- już nie pufa. Mąż zrobił mi wieszak na szpulki.
Dwie szufladki oblepiłam sobie czarną tapetą. Tak jakoś stylowo mi się widzi że jest


Tylko przewidziało mu się mniejszą ilość niż ja mam. ale i tak się z niego cieszę


Maszyna - Łucznik stoi w tym miejscu co stała ;-) Lepszego się nie znajdzie.


Dzbanuszek sobie oblepiła w kwiaty jabłoni podobnie jak pudełko na nici i wieszak na szpulki. Ale o tym innym razem...

Jedynie czego mi brakuje to dużego blatu do krojenia.Dalej tnę i kroje na podłodze ;-)
Podejrzewam że to się nigdy nie zmieni. Hii


Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Super kącik.Takie miejsce potrzebne jest każdej twórczej kobiecie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na wieszak z szpuleczkami super. Kącik bardzo mi się podoba i fajnie,że masz w domku takie miejsce. Szkoda malutkiej.Już nawet nie wiem co mam o tym sądzić. Jest mi okropnie żal i liczę,że się znajdzie.Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutki kącik do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak masz ochotę na wyróżnienie, to zapraszam...papa

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, będę tu zaglądała.

    Chociaż mam bardzo przykre doświadczenie z zaginięciem to mam nadzieję, że Madzia cała i zdrowa wróci do rodziców.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kącik :)W takim ładnym miejscu przyjemnie się pracuje i pomysłów więcej do głowy przychodzi.
    Pozdrawiam cieplutko
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.