środa, 22 lutego 2012

Na urodziny- od mamy ;-)

  
 Muszę się pochwalić... ;-)
 Pochwalić moją mamę i co od niej dostałam.
             
           Moja mama mnie w tym rok na urodziny obdarowała ślicznymi szydełkowymi serwetkami ;-) 


Od dłuższego czasu szukałam wzoru na dużą serwetkę na ławę. A tu mama mnie w urodziny zaskoczyła ;-)


Zrobiła mi dwie bliźniacze serwety.
Strasznie się z nich cieszę i bardzo mamię dziękuje za taki śliczny prezent.


Bardzo mi się podobają serwety, śliczny wzór mają ...

Pozdrawiam ;-)

6 komentarzy:

  1. Serwetki przepiękne.Ciekawy wzór. Masz bardzo zdolną mamę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki urzekające i ile pracy trzeba było w nie włożyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki bardzo piękne , masz zdolną mamę i widać że nie daleko pada jabłko od jabłoni.Pozdrawiam i zapraszam na mój blok

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serwetki! Mama wpadła na fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię szydełkowe serwetki. Ostatnio nawet sąsiadkę ograbiłem z kilku ;-) A Twoje są bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent,zajrzałam do Ciebie przez przypadek ale tak mi się spodobało że zostanę na dłużej,pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://kramikowecudakatarzynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.