sobota, 22 czerwca 2013

Czytam... A Wy ?

                   Czytam, dużo czytam...
                   A Wy... czytacie, leniuchujecie ?



Nie mogę chodzić dużo, schylać się, siedzieć za długo bo boli brzuch, mięśnie na nim. Nakazem pana chirurga który mi żołądek naprawił ( jak to Alusia mówi ) ale zepsuł mięśnie, leże dużo i chodzę co dziennie do fizykoterapeuty na masaż rozciągający powłoki i mięśnie brzuszne.

A co tu robić jak się leży... Szydełkować po trochu można, ale ręce cierpną. Ale że mam DUŻE zaległości w czytaniu.
Leżę w upalny dzień na kocyku, ulubionej podusi, w cieniu pod drzewkiem z książką, nocą gdy ból nie daje spać czytam przed komputerem ebooki o fotografii.
Mąż zakupił mi dwie książki w rewelacyjnej cenie w jednym z naszych miastowych supermarkecie. Mówił że jak bym z nim pojechała pewnie bym wyszła ze stertą książek bo były po 4,99 zł i 2,99 zł książki.

ŻYCIE JAK W MADRYCIE  Pérez-Reverte


Książka z felietonami zabawnym, wulgarnymi i trochę chamskimi. Wszystko to czyni książkę ciekawą, od której się nie da odejść gdy nie doczyta się do końca opowiadania.
Czytając książkę znalazłam w niej dwa fragmenty które mi się bardzo spodobały.

" Bywają jednak zawody, w których nie ma miejsca na delikatessen. Praca, wymagająca takiego wysiłku, że życie staje się nie do wytrzymania i jeśli nie trzaśniesz sobie grzdyla, który rozgrzeje ci flaki , za nim zabierzesz się do roboty, nie wytrzymasz nawet trzech minut bez rzucania mięchem..."

" Całkiem możliwe że Ci faceci, którzy zachwycali już samym sposobem, w jaki otwierali drzwi albo zapalali papierosa, te wspaniałe kobiety, na które strach było podnieść wzrok, bo jeden ich szept zapierał ci dech, czerpali swą tajemniczą siłę z dystansu, którego dziś- w dobie nadmiaru informacji- nie da się zachować."

Mam nadzieję że zachęciłam Was do  przeczytania tej książki...
Życzę miłego czytania

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.