poniedziałek, 14 września 2015

Mam i Ja- kordonki Nowosolskie.

         Po zlikwidowaniu mojej ulubionej pasmanterii zaczęłam szukać dobrych nici i kordonków do szydełka po internecie.
Po pochwałach dziewczyn z grupy szydełkowej postanowiłam zamówić kilka kolorów            
                            KORDONKÓW Z NOWEJ SOLI.

Piszę o tych kordonkach bo bardzo mi przypadły do "szydełka".


Gama kolorów jest szeroko, są trzy rodzaje grubości.
Kordonek mimo że to poliester -wygląda jak bawełna.

Otwierając paczkę zostałam mile zaskoczona. Dostałam kilka próbek kolorów kordonka. Co tylko wzmogło we mnie chęć zamówienia kolejnych kolorów.


       Z białego koloru zaczęłam już tworzyć serwetkę. Niebawem napiszę jak się robi z tego kordonka.
 

         Pozdrawiam DudiTka

3 komentarze:

  1. Koniecznie i ja muszę je wypróbować :-) Cudne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne kolorki, ja jeszcze z tego rodzaju kordonka nic nie robiłam, więc czekam na efekty i Twoją gotową serwetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ślicznie :) Takie zakupy zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.