wtorek, 20 października 2015

Wzór łowicki

      Witajcie...mam małe zaległości a to za sprawą choroby która wymęczyła nas wszystkich.
Ala złapała grypę jelitową, na szczęście szybko jej przeszło po dwóch dniach na nowo biegała, bawiła się i śmiała.
Potem było moja kolej i męża. Tylko do nas się doczepiła na tydzień.

Wstyd bo jeszcze nie wysłane paczuszki z candy. dziewczyny PRZEPRASZAM.
Mam pełną mobilizację do nadrobienia wszystkiego do końca tego tygodnia.

      Dzisiaj wzór który miałam do testu od Igiełki wzór łowicki.
Za zgoda Moniki zmieniłam kolorystykę. I wyszedł mi taki obrazek....




         Mi się bardzo podoba jak wyszło...



Pozdrawiam  Igiełka dziękuję za wzór.

3 komentarze:

Fajnie że zostanie ślad po twoich odwiedzinach.
Pozdrawiam

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.